PRENUMERATORIAMS - papildoma 5% nuolaida 🐾 NEMOKAMAS ir GREITAS pristatymas Lietuvoje perkant už 49 EUR 🐾 Nauji pasiūlymai kiekvieną mėnesį

    Pamėgtų produktų neturite

0

    Pamėgtų produktų neturite

Elektroninės prekybos taisyklės

1. Bendrosios nuostatos ir sąvokos

1.1. Šios Taisyklės reglamentuoja elektroninės parduotuvės www.pupi.lt (toliau – Parduotuvė) naudojimą, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo bei ginčų sprendimo tvarką ir nustato Pardavėjo ir Pirkėjo tarpusavio teises bei pareigas.

1.2. Pardavėjas (Administratorius): vykdantis veiklą pagal individualios veiklos pažymos numerį 1410044, el. paštas: info@pupi.lt, Vilnius.

1.3. Naudotojas – bet kuris asmuo, bet kuriuo tikslu ir įrenginiu apsilankęs Parduotuvėje, nepriklausomai nuo to, ar jis registravosi, ar pateikė užsakymą.

1.4. Pirkėjas – Naudotojas, kuris Parduotuvėje pateikė užsakymą ir sudarė pirkimo–pardavimo sutartį arba jau įsigijo Parduotuvės prekes.

1.5. Prekės – Parduotuvėje pristatomos ir parduodamos prekės ar paslaugos. Prekėmis nelaikomi elementai, pateikti tik kaip reklaminė informacija ar nuorodos į kitus šaltinius.

1.6. Pristatymo adresas – Pirkėjo nurodytas adresas, į kurį turi būti pristatomos užsakytos prekės, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.

1.7. Pristatymo terminas – laikotarpis nuo apmokėjimo patvirtinimo gavimo iki galutinio užsakytų prekių pristatymo. Šis terminas Parduotuvės prekių informacijoje nurodomas kaip apytikslis, atsižvelgiant į prekių likutį Pardavėjo ar jo tiekėjų sandėliuose.

1.8. Asmens duomenys – Pirkėjo pateikti duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, pristatymo adresas ir kita reikalinga informacija), kurie pateikiami šiais atvejais:

registruojantis Parduotuvėje ir kuriant asmeninę paskyrą;

pateikiant užsakymą;

užsisakant naujienlaiškį;

registruojantis akcijoms, žaidimams ar kitoms kampanijoms;

kitais atvejais, kai Pirkėjas pats pateikia savo duomenis Parduotuvėje.

Asmens duomenų tvarkymas vykdomas pagal galiojančius teisės aktus ir Privatumo politiką (www.pupi.lt/privatumo-politika).

1.9. Šios Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Vartotojų teisių apsaugos įstatymu, Elektroninės prekybos taisyklėmis ir kitais galiojančiais teisės aktais.

1.10. Šios Taisyklės yra privalomas dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę naudojantis Parduotuve bei įsigyjant prekes.

1.11. Pirkdamas Parduotuvėje, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika.

2. Sutarties sudarymas

2.1. Teisę registruotis ir susikurti savo asmeninę paskyrą bei vykdyti užsakymus Parduotuvėje turi visi Pirkėjai.

2.2. Pirkimo–pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Parduotuvėje:

pasirenka prekes ir suformuoja prekių krepšelį;

nurodo savo duomenis ir pristatymo adresą;

pasirenka apmokėjimo būdą;

susipažįsta su šiomis Taisyklėmis ir pažymi laukelį „Perskaičiau ir sutinku su Parduotuvės taisyklėmis“;

paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

2.3. Kiekvieno užsakymo informacija saugoma Parduotuvės duomenų bazėje. Užsiregistravę ir paskyrą susikūrę Pirkėjai gali prisijungti prie savo asmeninės paskyros ir matyti visą informaciją apie įvykdytus ir vykdomus užsakymus.

2.4. Paskyros registracija nėra privaloma norint įsigyti prekes, tačiau ji rekomenduojama dėl patogesnio užsakymų stebėjimo, paprastesnio duomenų pildymo ir individualizuotų pasiūlymų gavimo.

3. Pirkėjo teisės, pareigos ir atsakomybė

3.1. Pirkėjas turi teisę naudotis Parduotuve tik šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis ir tvarka bei laikydamasis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.

3.2. Pirkdamas prekes ir taip patvirtindamas jų pirkimo – pardavimo Sutartį Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui nurodytą Prekių kainą vadovaudamasis šių Taisyklių „Prekių užsakymas ir apmokėjimas“ skyriaus nuostatomis bei priimti užsakytas prekes iš Pardavėjo vadovaudamasis šių Taisyklių „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ skyriaus nuostatomis.

3.3. Pasikeitus Asmens ar Pristatymo adreso duomenims Naudotojas (Pirkėjas) privalo nedelsdamas juos atnaujinti savo asmeninėje paskyroje, o praradęs savo prisijungimo duomenis Naudotojas (Pirkėjas) privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

3.4. Pirkėjas neturi teisės vienašališkai nutraukti Sutarties su Pardavėju jokiais atvejais, jeigu Pardavėjas laikėsi visų savo įsipareigojimų.

3.5. Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį bei grąžinti arba pakeisti užsakytas Prekes vadovaudamasis šių Taisyklių „Prekių grąžinimas ir keitimas“ skyriaus nuostatomis.

3.6. Pirkėjo atsakomybė

*Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo pateikiamų Asmens duomenų teisingumą.

* Jei Pirkėjas nepateikia tikslių Asmens ar Pristatymo adreso duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo Pardavėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo (pavyzdžiui, pakartotino pristatymo išlaidų kompensavimo, kuomet siuntą tenka pristatyti kitu, nei nurodė Pirkėjas, adresu).

* Užsiregistravęs Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo prisijungimo duomenų saugumą ir jų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie Parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

* Naudotojas (Pirkėjas) yra atsakingas už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis Parduotuve.

4. Pardavėjo teisės, pareigos ir atsakomybė

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Nustačius, kad Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbui ar jos saugumui arba nesilaiko šių Taisyklių reikalavimų ar savo įsipareigojimų, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve, o išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją ir asmeninę paskyrą.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę, o taip pat saugoti paslaptyje jo pateiktus asmeninius duomenis.

4.4. Po Sutarties sudarymo Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes taip, kaip nurodyta šių Taisyklių „Prekių pristatymo ir atsiėmimo sąlygos“ nuostatose.

4.5. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti (pakeisti) Pirkėjo užsakytas prekes taip, kaip nurodyta šių Taisyklių „Prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos“ nuostatose.

4.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

4.7. Jei Pardavėjo Parduotuvėje pateikiamos nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už tuose tinklalapiuose pateiktą informaciją, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

4.8. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį su Pirkėju šiais atvejais:

kai užsakytų prekių sandėlyje nėra ir jos nebėra gaminamos ar tiekiamos;

kai dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių prekių neįmanoma pristatyti (pvz., tiekėjas nutraukė veiklą ar pasikeitė teisės aktai).

Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas informuoja Pirkėją ir, jei užsakymas buvo apmokėtas, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas grąžina visą sumokėtą sumą. Sutarties nutraukimo atveju Pardavėjo atsakomybė apsiriboja ne didesne nei pagal Sutartį sumokėta suma, išskyrus įstatymų numatytas išimtis.

4.9. Atsakomybė

4.9.1. Šalys atsako teisės aktų nustatyta tvarka. Pardavėjo atsakomybė apsiriboja tiesioginių, protingai numatomų nuostolių atlyginimu; netiesioginiai nuostoliai neatlyginami, išskyrus atvejus, kai tai imperatyviai nustatyta teisės aktuose.

4.9.2. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo patirtus nuostolius, jei jie kilo dėl klaidingai ar neišsamiai Pirkėjo pateiktų duomenų ar kitų Pirkėjo veiksmų. Tokiais atvejais Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjui dėl to patirtus pagrįstus tiesioginius kaštus (pvz., pakartotinio pristatymo išlaidas).

5. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

5.1. Užsakymo pateikimas

5.1.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes Parduotuvėje visą parą, 7 dienas per savaitę.

5.1.2. Prekių užsakymas pradedamas suformavus prekių krepšelį, nurodžius pristatymo duomenis, pasirinkus pristatymo ir atsiskaitymo būdą bei patvirtinus susipažinimą su šiomis Taisyklėmis.

5.1.3. Pateikus užsakymą, Pirkėjui el. paštu išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas. Jei patvirtinimas negautas, rekomenduojama kreiptis į Pardavėją el. paštu info@pupi.lt.

5.1.4. Užsakymai vykdomi tik po to, kai gaunamas apmokėjimo patvirtinimas.

5.2. Atsiskaitymo būdai

Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Artea (Šiaulių) bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

5.3. Atsiskaitymo sąlygos

5.3.1. Mokėjimas laikomas įvykdytu nuo to momento, kai Pardavėjas gauna patvirtinimą apie lėšų pervedimą.

5.3.3. Prekių kainos Parduotuvėje nurodomos eurais su visais taikomais mokesčiais. Galutinė pristatymo kaina nurodoma atskirai užsakymo formavimo metu.

5.3.4. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių kainas ir asortimentą, tačiau tokie pakeitimai neturi įtakos jau pateiktiems ir patvirtintiems užsakymams.

5.3.5. Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl to, kad Sutarties sudarymo momentu jam dar negaliojo žemesnės Prekių kainos, kurios įsigaliojo iš karto po jos sudarymo.

5.4. Sąskaitos išrašymas

5.4.1. Pirkėjui už atliktą mokėjimą Pardavėjas pateikia elektroninę sąskaitą faktūrą užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu.

5.4.2. Sąskaita faktūra laikoma tinkamu pirkimo įrodymu grąžinimo, garantijos ar ginčo sprendimo atvejais.

6. Prekių pristatymas ir atsiėmimas

6.1. Pristatymo būdai

6.1.1. Prekių užsakymo Parduotuvėje metu Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių Prekių pristatymo būdų:

* Paštomatas – kai Prekės yra pristatomos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą už papildomą, išanksto Parduotuvėje nurodytą pristatymo mokestį.

* Registruotas paštas – kai Prekės yra pristatomos Pirkėjui registruotu paštu vadovaujantis Lietuvos pašto taisyklėmis už papildomą, iš anksto Parduotuvėje nurodytą pristatymo mokestį.

6.1.2. Pardavėjas turi teisę pateikti Pirkėjui tik tam tikrus pristatymo būdus, priklausomai nuo užsakomų Prekių kiekio, kainos bei Pirkėjo adreso.

6.2. Pristatymo terminai

6.2.1. Pirkėjas yra iš anksto informuotas ir sutinka, kad:

* tam tikrais atvejais (pavyzdžiui, kuomet Prekių likutis sandėlyje yra mažas ir keli pirkėjai vienu metu užsako tą pačią Prekę arba Prekė buvo išparduota laukiant išankstinio apmokėjimo patvirtinimo iš banko ar mokėjimų sistemos) Prekių informacijoje nurodytas pristatymo terminas gali keistis;

* išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (pavyzdžiui, kuomet Prekės yra užsakomos priešreikšmingų švenčių laikotarpį, dėl susidariusių spūsčių keliuose, blogų oro sąlygų ar pan.).

6.2.2. Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti:

Elektroninės bankininkystės atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo patvirtinimo apie apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinktos elektroninės bankininkystės (mokėjimų) sistemos gavimo (dažniausiai patvirtinimas ateina per 1-24 val.).

6.2.3. Prekės Pirkėjui yra pristatomos tik darbo dienomis ir valandomis. Išeiginės bei švenčių dienos į Pristatymo terminą yra neįskaičiuojamos.

6.2.4. Kuomet yra užsakomos kelios Prekės su skirtingais Pristatymo terminais, visai užsakytų Prekių siuntai galioja vėliausias Prekės pristatymo terminas, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas nesusitaria kitaip.

6.2.5. Pristatymo terminas skaičiuojamas nuo apmokėjimo patvirtinimo gavimo momento.

6.3. Pristatymo kaina

6.3.1. Pristatymo kainos nurodomos užsakymo metu prieš patvirtinant pirkimą.

6.3.2. Nemokamas pristatymas taikomas tik tiems užsakymams, kurių suma viršija 49,00 EUR, arba kai tai aiškiai nurodyta akcijos ar specialaus pasiūlymo sąlygose, paskelbtose Parduotuvėje.

6.4. Atsakomybė už pristatymą

6.4.1. Nepriklausomai nuo pasirinkto Prekių pristatymo būdo Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslius Asmens ir Pristatymo adreso duomenis, o taip pat nurodyti visą tiksliam pristatymui reikalingą papildomą informaciją (pavyzdžiui, prekybos ar verslo centro pavadinimą, pastato korpusą, aukštą, buto ar kabineto numerį, laiptinės kodą ir pan.).

6.4.2. Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti arba atsiimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekių pristatymo dokumentai patvirtina, kad Prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu Pristatymo adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam gavėjui.

6.4.3. Pardavėjas įsipareigoja stengtis laikytis Prekių informacijoje nurodytų Pristatymo terminų, o jeigu to padaryti negali, įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitas Prekių pristatymo ar Sutarties nutraukimo sąlygas.

6.4.4. Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už Pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui buvo nepristatytos arba pristatytos vėliau dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).

7. Prekių grąžinimas ir keitimas

7.1. Prekės atspalvis ar spaudos spalvos gali šiek tiek skirtis nuo matomo vaizdo jūsų įrenginyje dėl jo ypatybių, todėl informuojame, kad negalime būti užtikrinti ar gaminys pilnai atitiks vaizdą, kurį matote ekrane.

7.2. Teisė grąžinti kokybiškas prekes

7.2.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti nepersonalizuotas kokybiškas Prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo arba atsiėmimo dienos, jeigu tokių Prekių pakuotė ir išvaizda atitinka šiuos reikalavimus:

1. Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nesugadintoje pakuotėje;

2. Prekė turi būti nesugadinta ir tos pačios komplektacijos, kaip ir pristatymo metu;

3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir pan.).

4. Prekė turi turėti visus priedus ir dokumentus, kurie buvo pristatyti kartu su preke.

7.3. Nekokybiškos ar sugadintos prekės

7.3.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti sugadintas, brokuotas arba ne tas, kurios buvo užsakytos, Prekes (toliau – Nekokybiškos prekės) vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

7.3.2. Jei pristatytos prekės yra sugadintos, brokuotos ar neatitinka užsakymo, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pristatymo, informuoti Pardavėją el.paštu info@pupi.lt

7.3.3. Grąžinti prekes OMNIVA paštomatu, adresu: J. Franko g. 2A – Omniva Vilniaus IKI Franko paštomatas (Vilnius)

7.4. Prekės, kurių grąžinti negalima

7.4.1. Vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis (patvirtintomis LR Vyriausybės nutarimu Nr. 697) grąžinti negalite šių kategorijų kokybiškų prekių:

prekės, kurios buvo pagamintos pagal individualius Pirkėjo nurodymus ar pritaikytos konkrečiam vartotojui. Tiokios prekės gali būti grąžinamos tik dėl broko, užsakymo nurodymų neatitikimo ar pažeidimų, atsiradusių transportuojant prekę.

supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz: vienkartinių ar daugkartinių palų, paklotų);

elektrinių įrenginių;

žaislų ir žaidimų.

kitos teisės aktuose numatytos negrąžinamos prekių kategorijos.

7.4.2. Jei grąžinamos prekės neatitinka pirmiau nurodytų sąlygų, turime teisę Jūsų grąžinamų prekių nepriimti.

7.4.3. Pirkėjas neturi teisės be išankstinio Pardavėjo sutikimo grąžinti arba prašyti pakeisti Prekes, kurios Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklėse yra nurodytos kaip nekeičiamos ir negrąžinamos.

7.5. Grąžinimo procedūra

7.5.1. Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekes, Pirkėjas turi kreiptis el. paštu info@pupi.lt ir pateikti:

savo vardą, pavardę;

telefono numerį,

užsakymo datą ir numerį;

grąžinamos prekės pavadinimą ir kainą;

Prekės grąžinimo (keitimo) priežastį

Nekokybišką prekę patvirtinančią nuotrauką (Nekokybiškos prekės gavimo atveju),

banko sąskaitos, į kurią turėtų būti grąžinti pinigai, duomenis (pingų grąžinimo atveju). 

7.5.2. Pardavėjas atsako į užklausą per 3 darbo dienas ir pateikia detalias instrukcijas dėl siuntos grąžinimo.

7.5.3. Prekių grąžinimo atveju, jeigu jų grąžinimo sąlygos atitinka šių Taisyklių reikalavimus, Pardavėjas įsipareigoja pervesti pinigus į Pirkėjo prašyme nurodytą banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos ir jos patikrinimo.

7.6. Siuntimo išlaidos

7.6.1. Kokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.

7.6.2. Nekokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pardavėjas.

7.6.3. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos (nebent grąžinama nekokybiška prekė).

8. Atsiliepimų tvarkymo taisyklės

8.1. Bendrosios nuostatos

8.1.1. Šios pirkėjų Atsiliepimų tvarkymo taisyklės nustato www.pupi.lt Klientų Atsiliepimų apie įsigytas prekes rinkimo, tvarkymo ir jų viešinimo tvarką.

8.1.2. Atsiliepimas – tai pirkėjo, įsigijusio prekę internetinėje Parduotuvėje, pateikta atvira nuomonė apie prekę.

8.1.3. Reitingas – tai pirkėjo įsigytos prekės internėtinėje Parduotuvėje pateiktas įvertinimas „balais“ 5 (penkių) žvaigždučių sistemoje.

8.1.4. Kitos Taisyklėse naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme, Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme ir kituose teisės aktuose.

8.2. Atsiliepimų rinkimo tvarka

8.2.1. Bendrovė skelbia autentiškus, t. y. tik pačių Klientų sukurtus ir Bendrovei pateiktus Atsiliepimus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis, akivaizdžios gramatinės ar skyrybos klaidos.

8.2.2. Atsiliepimai renkami Bendrovės  iniciatyva, kreipiantis į Klientus jų nurodytu el. pašto adresu po to, kai jie įsigijo prekes, tokiu būdu užtikrinant, kad Atsiliepimas yra gaunamas iš asmens, kuris įsigijo prekes.

8.2.3. Bendras Reitingų balas skaičiuojamas išvedus aritmetinį vidurkį, t. y. susumavus visus gautus įvertinimų balus (žvaigždutes) ir padalijus juos iš gautų įvertinimų balų skaičiaus. 

8.2.4. Atsiliepimus gali palikti tik užsiregistravę vartotojai, įsigiję prekes www.pupi.lt

8.2.5. Atsiliepimų autentiškumas yra užtikrinamas juos autorizuojant per „Facebook“ ir (ar) „Google“ sistemas.

8.2.6. Bendrovė skelbia tiek teigiamus, tiek neigiamus vartotojų Atsiliepimus.

8.2.7. Atsiliepimus galima pateikti:

prisijungus prie savo paskyros;

per el. laišką su specialia nuoroda, kurią siunčiame po užsakymo įvykdymo.

8.2.8. ww.pupi.lt viešai rodo tik Atsiliepimą pateikusio asmens vardą ir Atsiliepimo turinį.

8.2.9. Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais el. pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija susijusi su asmeniu, kuris pateikė Atsiliepimą nėra publikuojama teisėtais pagrindais.

8.2.10. Atsiliepimai skelbiami valstybine – lietuvių kalba.

8.3. Atsiliepimų moderavimas

Mes pasiliekame teisę nepublikuoti ar pašalinti atsiliepimus, jei jų turinys:

yra įžeidžiantis, diskriminuojantis ar skatinantis neapykantą;

turi necenzūrinių žodžių ar nepadorių vaizdų;

skleidžia akivaizdžiai klaidingą ar melagingą informaciją;

reklamuoja kitų parduotuvių ar paslaugų veiklą;

pažeidžia įstatymus ar tretiesiems asmenims priklausančias teises.

8.4. Asmens duomenų tvarkymas

8.4.1. Pateikdamas atsiliepimą Pirkėjas sutinka, kad jo vardas (ar slapyvardis) būtų viešai rodomas šalia atsiliepimo.

8.4.2. Asmens identifikacijos dėl pateikto Atsiliepimo ir (ar) Reitingo apie prekę tikslu bei siekdama vartotojams leisti susipažinti su internetinėjeparduotuvėje įsigijusių prekę pirkėjų patirtimi ir nuomone (vertinimu), www.pupi.lt tvarko Klientų pateiktus asmens duomenis. Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą galima sužinoti Privatumo politikoje.

8.4.3. Asmenys gali kreiptis dėl www.pupi.lt vykdomo Atsiliepimų tvarkymo el. paštu: info@pupi.lt

8.4.4. Asmenys, manantys, kad jų teisės buvo pažeistos, gali prašymą/skundą pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformojgue https://ec.europa.eu/odr/.

9. Kokybė ir garantijos

9.1. Prekių kokybė

9.1.1. Pirkėjas yra iš anksto informuotas ir sutinka, kad:

1. dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio (kompiuterio, telefono) bei jo programinės įrangos (naršyklės) ypatybių Prekių nuotraukose atvaizduotos spalvos, formos, dydžiai ar kiti parametrai gali neatitikti realių spalvų, formų, dydžių ar kitų parametrų;

2. kai kuriais atvejais (pavyzdžiui, gamintojui pakeitus / atnaujinus prekės modelį) Parduotuvės prekių aprašymuose pateikta informacija gali būti netiksli arba neišsami.

9.2. Garantijos laikotarpis

9.2.1. Teisės aktuose nustatytus reikalavimus atitinkančią prekės kokybės garantiją nustato prekės Pardavėjas ir (ar) prekės gamintojas. Jei tokios rūšies garantija yra nustatyta, tai yra pažymima prie prekės pateiktame aprašyme.

9.2.2. Tais atvejais, kai nustatytas prekės tinkamumo naudoti terminas, Pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pateikti per nurodytą prekės tinkamumo naudoti terminą.

9.2.3. Tais atvejais, kai nenustatytas prekės kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, Pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos.

9.2.4. Pakeistų prekių garantija – keičiant prekę (ar jos detales garantiniu laikotarpiu), prekei ar jos detalei nėra taikomas naujai skaičiuojamas garantijos terminas – toliau tęsiamas pagrindinio daikto suteiktas garantijos terminas (CK 6.335 str. 5 d.) 

9.3. Garantijos netaikymo atvejai

Garantija netaikoma, jei:

prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį ar nesilaikant instrukcijų;

prekė buvo pažeista dėl Pirkėjo kaltės ar netinkamos priežiūros;

prekė buvo savarankiškai remontuota ar modifikuota;

atsiradę pažeidimai yra natūralaus nusidėvėjimo rezultatas.

10. Akcijos ir specialūs pasiūlymai

10.1. Akcijų taikymas

10.1.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali organizuoti įvairias akcijas, išpardavimus, žaidimus, nuolaidas ar specialius pasiūlymus Parduotuvėje.

10.1.2. Informacija apie galiojančias akcijas ir jų sąlygas visada skelbiama www.pupi.lt puslapyje arba Pardavėjo oficialiuose komunikacijos kanaluose (pvz., naujienlaiškyje ar socialiniuose tinkluose).

10.1.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti akcijų sąlygas arba jas nutraukti be išankstinio įspėjimo, tačiau tai neturi įtakos jau pateiktiems ir Pardavėjo patvirtintiems užsakymams.

10.1.4. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t. y. nuo jų paskelbimo momento.

10.2. Suasmenintos akcijos

10.2.1. Pardavėjas gali taikyti suasmenintas nuolaidas ar pasiūlymus tam tikriems Pirkėjams, remdamasis jų ankstesnių pirkimų istorija.

10.2.2. Suasmeninti pasiūlymai galioja tik nurodytą laikotarpį ir negali būti perleidžiami kitam asmeniui.

10.2.3. Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl to, kad Sutarties sudarymo momentu jam dar negaliojo akcijų pasiūlymai, kurie įsigaliojo iš karto po jos sudarymo.

10.3. Akcijų derinimas

10.3.1. Jei konkrečios akcijos ar nuolaidos sąlygose nenurodyta kitaip, vienu metu gali būti taikoma tik viena nuolaida arba akcijos pasiūlymas.

10.3.2. Jei pirkėjo užsakymui gali būti taikomos kelios nuolaidos ar akcijos, Pardavėjas pasilieka teisę pritaikyti didžiausią arba pirkėjui naudingiausią nuolaidą.

10.3.3. Suasmenintos nuolaidos (pvz., suasmenintos nuolaidos, gimtadienio nuolaidos) yra individualios, neperduodamos kitiems asmenims ir negali būti derinamos su kitomis akcijomis, nebent konkrečiose sąlygose nurodyta kitaip.

10.3.4. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti akcijų derinimo taisykles, tačiau tai neturi įtakos jau patvirtintiems užsakymams.

11. Kitos sąlygos

11.1. Komunikacija

11.1.1. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia naudojantis kontaktiniais duomenimis, nurodytais užsakymo metu (el. paštu ir (ar) telefonu).

11.1.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus Pardavėjui siunčia el. paštu info@pupi.lt arba kitais svetainėje nurodytais kontaktais.

11.1.3. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Pirkėjas negauna siunčiamų pranešimų ar užsakymo patvirtinimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, o taip pat Pirkėjo naudojamo įrenginio ar programinės įrangos ypatumų.

11.1.4. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad jo kontaktinė informacija (el. paštas, telefono numeris) būtų tiksli ir galiojanti.

11.2. Atsakomybė už nuostolius

11.2.1. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

11.2.2. Nei Pardavėjas, nei Pirkėjas neatsako už įsipareigojimų nevykdymą, jei to priežastis yra nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, kaip numatyta LR teisės aktuose.

11.3. Atsakomybės ribojimas dėl trečiųjų šalių paslaugų

11.3.1. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl trečiųjų šalių paslaugų teikėjų veiklos sutrikimų (pvz., mokėjimo sistemų, bankų ar kurjerių tarnybų), jei šie sutrikimai nebuvo tiesiogiai priklausomi nuo Pardavėjo veiksmų ar neveikimo.

11.3.2. Tokiais atvejais Pardavėjas įsipareigoja dėti maksimalias pastangas, kad padėtų Pirkėjui išspręsti problemą su trečiąja šalimi.

12. Autorinės teisės ir informacijos naudojimas

12.1. Turinio nuosavybė

12.1.1. Autorinės teisės į visą Parduotuvėje pateiktą informaciją ir medžiagą priklauso Administratoriui.

12.1.2. Be raštiško Pardavėjo sutikimo draudžiama:

kopijuoti, platinti ar kitaip naudoti svetainės turinį komerciniais tikslais;

naudoti svetainės logotipą ar kitą tapatybę identifikuojančią medžiagą.

12.1.3.Parduotuvėje pateiktos informacijos ir medžiagos panaudojimas leidžiamas tik gavus išankstinį Administratoriaus sutikimą ir tik pateikiant aiškią nuorodą į Pardavėjo svetainę.

12.2. Trečiųjų šalių turinys

Parduotuvės turinyje gali būti pateikiama informacija ir (arba) nuorodos iš kitų svetainių. Administratorius neatsako už šių svetainių veikimą, o taip pat už šios informacijos turinio tikslumą bei pagrįstumą.

12.3. Vartotojų sukurtas turinys

12.3.1. Parduotuvės turinyje gali būti pateikiama Naudotojų/Pirkėjų paskelbta informacija (apžvalgos, nuomonės, atsiliepimai, vertinimai, komentarai ir pan). Administratorius neatsako už šios informacijos turinio tikslumą ir pagrįstumą.

12.3.2. Naudotojas/pirkėjas, paskelbdamas Parduotuvėje informaciją (apžvalgą, nuomonę, atsiliepimą, vertinimą ar komentarą) automatiškai suteikia Administratoriui autoriaus teises į visą šią informaciją. Administratorius jokia forma neprivalo atlyginti šios informacijos pateikėjui.

12.3.3. Pirkėjas turi teisę bet kada kreiptis į Pardavėją el. paštu info@pupi.lt ir paprašyti pašalinti jo sukurtą turinį iš viešos erdvės. Prašymas įvykdomas per ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų laikotarpį, išskyrus atvejus, kai tokio turinio pašalinimas prieštarautų įstatymų reikalavimams ar teisėtiems Pardavėjo interesams (pvz., vykstant ginčui dėl sutarties vykdymo).

13. Baigiamosios nuostatos

13.1. Teisės aktų taikymas

13.1.1. Šios taisyklės parengtos ir aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais bei Europos Sąjungos vartotojų teisių apsaugos reguliavimu.

13.1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ar papildyti šias Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

13.1.3. Informacija apie Taisykles yra nuolatos pateikiama Parduotuvės puslapyje ir Pirkėjams yra suteikta nuolatinė ir neribota prieiga bet kuriuo metu susipažinti su šių Taisyklių naujausia versija. Pirkėjams apsiperkant Parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo patvirtinimo metu.

13.2. Ginčų sprendimas

13.2.1. Visi ginčai, kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, pirmiausia sprendžiami derybų būdu, ieškant abipusiai naudingo sprendimo.

13.2.2. Nepavykus susitarti:

vartotojai gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt);

taip pat naudotis elektronine ginčų sprendimo platforma: https://ec.europa.eu/odr/.

13.3. Force majeure

13.3.1. Nei Pardavėjas, nei Pirkėjas neatsako už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, jei to priežastis yra nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos teisės aktuose (pvz., stichinės nelaimės, karo veiksmai, streikai, valstybės institucijų sprendimai, IT sistemų veiklos sutrikimai, atsiradę dėl globalių tinklų ar energijos tiekimo problemų).

13.3.2. Apie tokių aplinkybių atsiradimą šalis privalo informuoti kitą šalį per protingą terminą ir, kiek įmanoma, stengtis pašalinti jų padarinius.

Ši taisyklių redakcija galioja nuo 2025 m. rugsėjo 1 d.

PUPI.lt – viskas tavo augintiniui ir jo džiaugsmui kasdien.

Geriausi pasiūlymai ir kruopščiai atrinktos prekės, kurios pradžiugins kiekvieną augintinį ir jo šeimininką.

© 2025 All Rights Reserved

0
    0
    Tavo krepšelis
    Tavo krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę